fredag 2. desember 2011

Jul i stua

Noen av dere har kanskje fått med seg at jeg hadde et problem angående julekappene til stua her tidligere i november. Kappene var nemlig sydd etter vinduene i leiligheta vi leide tidligere. Men nå når vi har flyttet ble den ene plutselig for kort, siden det er ei verandadør i tillegg. I tillegg til innlegget her på bloggen la jeg også ut annonse få Facebook-gruppa "Kjøpes selges Trysil", og kontaktet Sparkjøp, hvor den er kjøpt. Da dette ikke gav noen resultater hjalp mamma meg å sy de om litt, slik at de passer likevel. Vi tok litt av de to andre for å skjøte på den tredje, slik at ble lang nok. 




Da ble det heldigvis jul i stua likevel :) Og selv om jeg har symaskin sjøl var det veldig godt å få litt profesjonell syhjelp med dette. Nå stemmer ruter og tekst, det ville det nok ikke gjort om jeg sulle gjort dette sjøl, så takk igjen, mamma. Du er en knupp <3 
   Jeg er veldig glad i disse julekappene, synes de er kjempefine. Kombinert med enkle, hvite, tynne gardiner, eller med hvite blondegardiner blir det veldig bra synes jeg. For meg og min smak passer det supert med kappe i stedet for hele gardiner. Men det er kanskje farlig å si, for kanskje finner jeg julegardiner som jeg bare må ha likevel :) 


Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar