mandag 12. desember 2011

Julegaver

I løpet av helga som har gått nå har vi virkelig fått unna en hel del. -Og Guri meg så godt! På lørdag hadde vi planlagt å handle julegaver, siden denne helga var min siste fri-helg før jul. Vi har også hatt planer om å legge laminat å stua, siden belegget der var utslitt, og det ble vel ikke bedre av at vi ikke dekte det til da vi malte stua heller. Ble kanskje litt mer helhetlig sett farge-messig, men pent var det ikke. Ikke i mine øyne ihvertfall. 
   Så med friskt mot og hengeren på slep dro vi nedover til Hamar by. Vi hadde sjekket litt på nettet på forhånd, så vi visste hvor vi skulle. Først handla vi julegavene på Maxi Storsenter, og så putra vi bort til Byggmax, og handla gulvet vårt <3. Vi visste igrunnen hva vi ville ha, så de var kjapt og greit gjort.




Nå på morgenen koser jeg meg med å pakke inn gavene vi kjøpte. Mangler å pakke en del ennå, men er på god vei :) Har nesten alle julegavene i boks nå, mangler å strikke ett par småting, pluss litt til Thomas. Noe får jeg ordnet i dag, resten kommer i løpet av de første dagene nå. -Så herlig å ha kommet så langt allerede nå! Det er slettes ikke alle år jeg har vært like flink til det. Men nå må jeg bare, for fra og med onsdag er det jobbing hver dag frem til jul, så da blir det ikke gjort så veldig mye. Litt rydding og baking blir det nok, men gavene er det godt å slippe å tenke mer på :) 




Ønsker deg ei fortsatt fin 
førjulstid:) 

Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar