fredag 30. desember 2011

-Og vi har pynta tre...

Sånn ca hundre ganger har vi nå pynta treet, trur jeg. Vesle rampe-pusen sørger for det :) Det må man vel nesten bare regne med når man har en katteunge i huset. Jammen godt vi ikke har noen knus-bart i treet vårt i år, så gjør det ikke så mye om han går litt berserk. De få englene vi har av glass har jeg nemlig hengt opp i lysekrona i stedet. Der henger de ihvertfall trygt, godt forankret med fiskesnøre. 




Tok bilder av treet i dag, for akkurat nå ligger synderen i senga mi, og den som sover synder ikke, som kjent. Ihvertfall ikke for øyeblikket ;)  Derfor skyndte jeg meg å henge på det han har plukket ned så langt i dag, og fikk tatt noen bilder. Det er vel ikke helt som det var etter første pynting, men det er ikke langt unna. 




Treet vårt er nemlig pyntet med en blanding av hjemmelaget pynt, noe kjøpt, noe fått, og noe spiselig. Her er det sukkertøystenger, puslespill-kule, mini-halmbukk, hjemmesydde stoffhjerter (rampens favoritt), flettet julekurv i never, mini-discokuler, metallstjerner fra ett ukeblad for noen år siden.  Vi har også tatt vare på noen ekstra fine pakkelapper i tre eller tykk papp som også fungerer som juletrepynt, litt glitter, og ett langt perlekjede i sølv. 
   Jeg digger at treet ikke er overpyntet, men at det grønne granbaret også spiller en viktig rolle. Jeg hadde tenkt å plukke litt kongler også, men kom aldri så langt i år. Sannelig godt det kommer flere år, og flere juler i framtida. Kanhende jeg får gjort det jeg tenkte til denne jule da i stedet ;) 




Bærer fortsatt litt preg av å ha blitt robbet for pynt x antall gangen om dagen (og særlig natta)... Fikk ikke på igjen glitteret slik det opprinnelig var etter å ha funnet det på gulvet i går morges. -Men shit au, må få more seg i jula han og, det er jo mest komisk, tross alt <3 


Romjul-klem fra Ingrid 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar